Cumu caccià l'odore di u pruduttu di silicone

I prudutti di silicone chì assai persone in u mercatu di silicone rispundenu à pruducerà un odore o ancu un odore pungente, principalmente per l'usu di diversi additivi in ​​a produzzione di prudutti di silicone, chì sò generati da a risposta di i prumutori è di vulcanizazione.Allora certi pruduttori di prudutti di silicone anu da sceglie l'additivi adattati per questu, o, secondu u pruduttu di l'odori, aghjunghje l'agente chimicu adattatu per reagisce.
11
A maiò parte di i pruduttori sceglie l'essenza, u detergente, u desodorante, l'adsorbante, è ancu u metudu di combustione;Ma questi additivi ùn sò micca per u gustu, ma per copre u gustu;U deodorante di l'essenza ùn hè micca un agentu protettivu per l'occultamentu, è ci sò dui svantaghji per l'applicà:

Questu pruducerà novi odori pungenti;

L'odore rimbalzarà, è cù u tempu a fragranza di a fragranza serà evaporata, l'odore di l'ausiliare serà oculatu, u cattivu odore esce.

Dunque, per caccià veramente l'odore di gel di silice, u metudu hè di ottimisà a selezzione di materia prima di silicone è u prucessu di vulcanizazione.

12
U trasfurmazioni di materia prima di silicone è a produzzione: spessu certi pruduttori di silicone aumentanu a quantità di l'oliu naturali chì hè ligatu da a quantità di soldi chì i soldi aumentanu.In ogni casu, questi anu da esse usatu in l'ambiente di prutezzione di l'ambiente è a capacità di upirari l'oliu cù a capacità di resistere è degradate e cose volatili volatili polluting in gomma.Allora vulemu trattà cù l'odore di i prudutti di silicone nantu à u fondu da u materiale è a produzzione di u gel di silice.

Per esempiu, l'oliu hè sceltu per un altu, senza odore;Ùn cresce a quantità di gum.Ùn aduprate micca l'acceleratore cbs;Ùn aduprate micca DCP è cusì.

2. Sistema di vulcanizazione è prucessu: gel di silice per a cola di fase di gas, aghjunghje gomma agente vulcanizzante inodore, silica gel molding through vulcanization secundariu (tempu di vulcanizazione secundariu hè cunsigliatu per esse più di 4 ore, a temperatura hè di circa 200 gradi, è per u vacuum). fornu.)


Tempu di post: 30-novembre-2022