I cramponi chì avete da sapè per a stagione di l'arrampicata in ghiaccio

1. Aghjustate à a talla di i stivali: a durata più appruvata hè un pocu più corta di i stivali 3-5mm, micca troppu cortu o più di a durata di i stivali, più di a durata di i stivali in a rimozione, serà incòmode. è periculosa.

nutizie02_1

2. Quandu arrampicate, verificate a cundizione di crampon in ogni mumentu, aghjustate a vite o a cinturina hè solta, a fibbia veloce hè spustata.

3. Una volta avete imballatu i vostri cramponi, fate uni pochi di passi per pruvà è poi stringhje.

4. In certi cundizioni di neve (in particulare a neve umida di u dopu meziornu), qualsiasi cramponi pò esse imbulighjate, cusì l'usu di i skis bluccanti ponu aumentà a cunsulazione è a sicurità.

nutizie02_2

5. Quandu grinding crampons, grind li pianu pianu cù a manu cù un cuteddu file, micca da grinder, perchè a qualità azzaru di crampon vi canciari a causa di alta temperatura.
6. Crampons ùn deve esse mai arrustatu nantu à un focu apertu, perchè questu dannu a so forza è a durabilità.
7. Ùn lasciate micca crampons brutti è umidi in sacchetti impermeable.Mantene li puliti è secchi hè u principiu di mantenimentu.
8. Siate cuscenti chì i cramponi ponu ferite a ghjente, cusì mantene è aduprà bè.
9. Crampons pò esse danucatu cù elli in roccia o béton.Verificate sempre a so cundizione, soprattuttu prima di cullà una strada.
Mantenimentu di i cramponi: I cramponi sò fatti di l'acciaio in lega Ni-Mo-Cr cù una forza è una durezza megliu cà l'acciaio di carbone ordinariu.Dopu l'usu, u ghjacciu è a neve appiccicati à u bloccu deve esse puliti, per evitari a corrosione di u metale in l'acqua di neve, risultatu in rust.A punta di u dito di ghiaccio diventerà blunt dopu un longu tempu di usu.Si deve esse sharpened cù un schedariu di manu à tempu.Ùn aduprate micca una mola elettrica, perchè l'alta temperatura generata da a mola elettrica farà l'annealing di metalli.U filu nantu à u fronte di u cramponu deve esse bè cù u stivali alpinu.S'ellu ùn hè micca adattatu, pò esse mudificatu chjappà cù un martellu di gomma.

nutizie02_3

Sci anti-aderenti: In piste umide, i pezzi di neve si appiccicanu trà i cramponi è i suli di scarpi, furmendu una grande bola di neve bagnata dopu un pocu tempu.Questu hè assai periculosu.Una volta chì una bola di neve hè furmata, deve esse sbattuta immediatamente cù u manicu di u piolet per pulizziari, per impediscenu di slipping.L'usu di sci antiaderenti pò risolve in parte stu prublema.Certi marchi vendenu prudutti pronti, mentri àutri facenu u so propiu: Pigliate un pezzu di plastica, tagliate à a dimensione di u vostru crampon, è aghjunghje à questu.I skis anti-stick ponu risolve u prublema di neve appiccicosa in una larga misura, ma ùn deve esse pigliatu à pocu.


Tempu di posta: Jul-08-2022