Unifriend Ice Spikes--Bon Fevice Traction for Your Running in Winter

Ancu s'ellu vive in a cità di Lhasa è e strade di a cità sò soprattuttu puliti (è salati) regularmente in l'inguernu, spessu aduprate i dispositi di trazione (qualchì volta chjamati spikes di ghiaccio o cramponi) quandu corre in l'invernu.Principalmente perchè sò furtunatu di campà vicinu à Central Park, chì hà una grande reta di camini di terra è di ghiaia, è per ragioni evidenti, ùn ci hè neve quì tuttu l'invernu.Ùn sapete ancu mai quandu vi sbatterete nantu à una sezione infinita di pavimentu di a cità.微信图片_20201124182949 - 副本
In a cità di Lhasa, i pruprietarii di l'edifizii è di l'imprese sò rispunsevuli di sbulicà e marciale davanti à i so edifici.Ogni quartieru sempre pareva avè almenu un lottu chì ùn era mai sbulicatu di neve, di solitu perchè l'edifiziu (o tuttu u lottu) era viotu.
Mi piace à esse prontu, mi piace soprattuttu à ùn slittà o cascà nantu à u ghjacciu (è ùn mi piace micca curriri in casa nantu à un tapis roulant), cusì u mo dispusitivu di trazione hè in realtà abbastanza spessu usatu ancu in cità.
U dispusitivu di trazione hè attaccatu à i sneakers.Sò in forma di maglia è flessibili, fatti da una cumminazione di metallu è plastica modellata o gomma, cù denti di metallu, spikes, o filu coiled cum'è a parte "gripping".A quantità di aderenza chì hè megliu per voi dipende s'ellu si corre (o camminendu) nantu à sezioni impurtanti di strada aperta chì ùn sò micca cuparti di ghiaccio.
Se a vostra strada di corsa hè duminata da u ghjacciu, a trazione in forma di veri spikes, barbs, o ridges hè megliu, cum'è ognunu muzzicà in u ghjacciu per aiutà à mantene u vostru equilibriu.Per d 'altra banda, u fondu di filu in spirale funziona bè in a neve è permette ancu di correre più comodamente nantu à superfici dure cum'è u cimentu nudu se ne necessariu.aszxcxz (3)
Di sicuru, aghju parechji pariglii d'attrezzi di trazione, è l'aghju utilizatu tutti secondu u clima è induve corre.Eccu alcuni di i migliori dispositi di trazione di scarpi da corsa chì aghju trovu.
Cuncepitu per i corridori, sti scarpi sliding da Unifriend sò custituiti da punte d'acciaio solidu di 3 mm incrustate in un quadru di gomma à l'avanti (avampie) è una bobina à u spinu (talone).
L'unità sana si mette in modu sicuru nantu à i mo scarpi.Ùn aghju mai avutu un prublema cù elli chì si alluntavanu o cascà.Unifriend dice chì sò stati pruvati à a lacrime finu à -41F - per furtuna ùn aghju mai avutu l'uppurtunità di pruvà questu stessu.
Si sentenu bè ancu nantu à u pavimentu nudu.Sentu punte è bobine sottu à i mo pedi, ma ùn mi sentu micca instabile mentre corre.3
U mudellu Unifriend hè simile à u mudellu Run, salvu chì ùn ci sò micca studs nantu à i studs.Invece, tuttu u bloccu di trazione hè fattu di acciaio inox avvoltu intornu à gomma.
I raramente l'utilizanu - solu in i ghjorni chì u veru ghjacciu hè assai bassu.Tuttavia, l'aghju trovu soprattuttu utili nantu à i camini di terra.Pensu chì puderebbe chjamà u mo pneumaticu di stagione "spalla".
Mi piace u mo Blue Diamond Distance Spikes è ovviamente parechji altri cum'è elli mi parenu solu chjuchi è assai grandi in linea.A taglia chjuca hè adattata per i scarpi di e donne da a talla 5 ½ à 8, è a taglia extra grande hè adattata per i scarpi di l'omi da a taglia 11 à 14. Spergu chì altre dimensioni seranu prestu prestu.
Mentre $ 99.99 hè un pocu caru, sti spichi sò definitivamente valenu i soldi.In tutte e cumminazzioni è ripetizioni di neve, ghiaccio, fango è fangu, l'aderenza hè stupente.I studs di distanza anu un toe suave è un taccu sicuru cun "elastomer" (sustanza di gomma elastica) per mantene i vostri scarpi in u locu.I pin in acciaio inox di 8 mm aiutanu à mantene a pusizione verticale.
Sè avete bisognu di superà u cimentu longu, apertu o asfaltatu, questu ùn hè micca u megliu modu, cum'è studs 8mm sò assai impurtanti.Quandu l'aghju purtatu in i parchi innevati, mi appiccica à i cunti di neve sbulicati quant'è pussibule.
Questi spikes Unifriend sò pensati per caminari o curriri in ambienti urbani cù assai trotti.I chiodi di carburu di tungstenu sò longu 0,21 ″ è i cablaggi di filu elasticu mantenenu tuttu u bloccu in u locu.
Nano spikes dicenu di passà in modu sicuru trà superfici secche è slippery, è in a mo spirimintà, facenu cusì.Tuttavia, se a maiò parte di e vostre corse sò nantu à i camini di terra, questu ùn hè micca a megliu opzione;in questu casu, i spine ùn sò micca abbastanza longu per esse muzzicatu.
Mi piace à correre fora, ancu in a bassa temperatura di l'adolescenza (Fahrenheit).Corsu più in l'inguernu cum'è i viaghji longu in bicicletta diventanu menu viable è còmode (aghju trovu chì possu calà solu nantu à a mo bicicletta per uni pochi d'ora quandu e temperature cumincianu à calà sottu à 20 gradi Fahrenheit).Ciò chì aghju riunitu Una piccula quantità di trazione mi permette di eserciziu è gode di a mo caminata, ùn importa micca u clima - o se i mo vicini anu u tempu di sbulicà e trottu.61aXS4xI+tL._AC_SL1001_
Sè avete paura di trasfurmà a vostra corsa in casa per via di u clima, cunsidereghja acquistà unu di sti dispositi di trazione.Dopu tuttu, ogni stagione hè una stagione corsa.


Tempu di pubblicazione: 05-oct-2022