Chì sò i vantaghji di i cramponi nantu à i cramponi strap-on

Facile à aduprà.
I cramponi sò l'equipaggiu necessariu per l'alpinismo invernale o l'alpinismo d'altitudine.Adupratu per stà fermu nantu à ghiaccio o neve scivolosa.E stivali di trekking invernale necessitanu abbastanza rigidità per assicurà veramente i cramponi.
Diversi sporti all'apertu in l'invernu necessitanu una durezza differente di stivali di caminata.Dittu chistu, certi cramponi travaglianu bè cù stivali di caminata più duru;L'altri travaglianu bè cù stivali più suave.
I cramponi pieni ponu esse purtati solu cù stivali di trekking cù slots in fronte è in daretu.Sti stivali anu una forte midsole, perchè ponu intrappulà crampons.I cramponi strapped anu una gamma più larga è ponu esse purtati cù qualsiasi tipu di stivali.I cramponi di ubligatoriu sò un pocu più difficiuli di slip on.Personalmente pensate u più còmuda prima di ubligatoriu dopu à a carta, ma esige chì e stivali anu un slot di carta posteriore.

novu03_1

I cramponi sò fatti di l'acciaio in lega ni-Mo-Cr, chì hà una forza è una durezza megliu cà l'azzaru di carbone ordinariu.Dopu l'usu, u ghjacciu è a neve appiccicati à u bloccu deve esse puliti, per evitari a corrosione di u metale in l'acqua di neve, risultatu in rust.
A punta di u dito di ghiaccio diventerà blunt dopu un longu tempu di usu.Si deve esse sharpened cù un schedariu di manu à tempu.Ùn aduprate micca una mola elettrica, perchè l'alta temperatura generata da a mola elettrica farà u recuit di metalli.U filu nantu à u fronte di u cramponu deve esse bè cù u stivali alpinu.S'ellu ùn hè micca adattatu, pò esse mudificatu chjappà cù un martellu di gomma.
Sci anti-aderente:
Quandu si cullà in una pista di neve umida, i pezzi di neve tendenu à appiccicà trà i cramponi è i soli di i scarpi, furmendu una grande bola di neve umida in pocu tempu.Questu hè assai periculosu.Una volta chì una bola di neve hè furmata, deve esse sbattuta immediatamente cù u manicu di u piolet per pulizziari, per impediscenu di slipping.
L'usu di sci anti-aderenti pò risolve in parte stu prublema.Certi marchi vendenu prudutti pronti, mentri àutri facenu u so propiu: Pigliate un pezzu di plastica, tagliate à a dimensione di u vostru crampon, è aghjunghje à questu.I skis anti-stick ponu risolve u prublema di neve appiccicosa in gran parte, ma ùn deve esse pigliatu à pocu.
A vita di Crampon:
In generale, hè difficiule di definisce a vita di crampon perchè ci sò tanti variàbili, ma ci sò principii basi.
1. Usu intermittenti, di solitu un viaghju di un ghjornu cù pocu neve è ghiaccio: 5 à 10 anni.
2. Ice climbs cù percorsi difficili è uni pochi icefall climbs sò usati regularmente ogni annu: 3-5 anni.
3. Usu prufessiunale, spidizioni, apertura di novi rotte, scalata di ghiaccio specializata: 3 ~ 6 stagioni (1 ~ 1,5 anni).

novu03_2


Tempu di posta: Jul-08-2022